PPC annoncering

Få flere kunder med online annoncering

PPC eller Pay Per Click er annoncering hvor du kun betaler når potentielle kunder klikker på dine annoncer. Den største online annonceringsplatform er Google Adwords, men der findes også adskillige andre PPC-udbydere så som Bing Ads, Facebook Ads, Open AdExchange m.fl. Fælles for de nævnte er at dine annoncer kan målrettes utrolig præcist og gevinsten med den rette indsats er kunder og ROI.

Igennem kontinuerlig optimering af dine PPC-kampagner, annoncer, søgeord og landingssider, vil du bl.a. opnå en lavere klikpris og flere konverteringer. Den rette sammensætning, vil sikre dig kvalificeret trafik, bedre kommunikation og en konkurrencemæssig fordel. Som PPC firma kan vi hjælpe dig med den bedste PPC-strategi, kontostruktur og optimering af dine PPC-kampagner.

Du kan herunder læse mere om de ydelser, som vi tilbyder indenfor PPC annoncering:

  • Google Adwords
    Adwords er Googles største platform for annoncering. Med den rette opsætning og vedligeholdelse i form af Adwords optimering og administration, er du sikker på flere kunder og en mærkbar ROI.
  • Bing Ads
    Vil du tiltrække potentielle kunder fra Bing? Med Bing Ads får du synlighed og relevant trafik fra Microsofts søgemaskine, Bing.
  • Facebook Ads
    Facebook Ads er annoncer på Facebook. Annoncerne kan bla. målrettes demografiske data og flere forskellige steder på Facebook.
  • Open AdExchange
    Open AdExchange er et annoncenetværk der giver dig annoncer på de store danske medier så som EB, TV2, Børsen, Politikken, JP m.fl.

Hvis du har nogle spørgsmål til en konkret løsning, så er du altid velkommen til at ringe eller sende os en mail.

Lad os ringe dig op

Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Vi vil meget gerne ringe dig op til en uforpligtende dialog.

2785 0203 / man-fre, 9-17